U heeft geen producten in uw winkelwagen.
Voorraad indicatie & levertijden
23-11-2013 14:53
- De aangegeven levertijden zijn altijd onder voorbehoud. Hieraan kunnen geen rechten worden ontleend.Lees meer
Geplaatst in Vragen over bestellingen
door Tonefactory
Waar kan ik mijn gegevens wijzigen?
31-07-2013 21:46
Als u op “Mijn Account” bovenin de site klikt dan kunt u uw account informatie wijzigen of uw wachtwoord wijzigen.
Lees meer
Lees meer
Geplaatst in Vragen over bestellingen
door Tonefactory
Retourvoorwaarden en retouradres
31-07-2013 21:43
Zodra u van ons een e-mail heeft ontvangen met daarin het bericht dat uw retourzending goedgekeurd is kunt u het product retour sturen.
Lees meer
Lees meer
Geplaatst in Vragen over bestellingen
door Tonefactory
Kan ik ook telefonisch mijn bestelling doorgeven?
31-07-2013 21:40
Onze voorkeur is om te bestellen via de webshop want dan is de kans op fouten minder aanwezig en u kunt direct betalen. Mocht dit een probleem zijn dan nemen wij graag uw bestelling telefonisch in behandeling.
U kunt ons bereiken op van dinsdag t/m vrijdag van 13:00 tot 17:00 uur op tel: 038-3380470
Lees meer
U kunt ons bereiken op van dinsdag t/m vrijdag van 13:00 tot 17:00 uur op tel: 038-3380470
Lees meer
Geplaatst in Vragen over bestellingen
door Tonefactory
Ik heb mijn bestelling ontvangen maar ik mis artikelen. Op de pakbon staat nalevering bij deze artikelen
31-07-2013 21:37
Deze artikelen zijn niet voorradig en hebben een langere levertijd dan 3-6 werkdagen en staan in bestelling bij onze leverancier.
Lees meer
Lees meer
Geplaatst in Vragen over bestellingen
door Tonefactory
Het kan soms voorkomen dat een bevestigingmailtje niet ontvangen heeft door bijv. een spamfilter.
Lees meer
Lees meer
Geplaatst in Vragen over bestellingen
door Tonefactory
Ik heb een defect artikel ontvangen
31-07-2013 21:00
Mocht een product na ontvangst defect zijn neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op.
Lees meer
Lees meer
Geplaatst in Vragen over bestellingen
door Tonefactory
Ik ben ontevreden over het geleverde product
31-07-2013 20:55
Het kan voorkomen dat u niet tevreden bent over het aangeschafte product.
Lees meer
Lees meer
Geplaatst in Vragen over bestellingen
door Tonefactory
Ik ben een artikel vergeten te bestellen. Kan ik deze nog toevoegen aan mijn order?
31-07-2013 20:51
U kunt de gewenste artikelen toevoegen door middel van de verzendoptie Meesturen met lopende order.
Lees meer
Lees meer
Geplaatst in Vragen over bestellingen
door Tonefactory
Kan ik ook mijn bestelling afhalen of langskomen?
31-07-2013 20:46
Wij hebben een afhaalbalie en u bent van harte welkom voor een bezoekje. Om lange wachttijden en teleurstellingen te voorkomen vragen wij om uw bestelling via de website te doen. U kunt uw bestelling afhalen wanneer u van ons een bericht hebt gehad dat uw order klaarstaat.Lees meer
Geplaatst in Vragen over bestellingen
door Tonefactory